sad_pvnDMEs57q

بهترین انتخاب فصل پاییزه


admin admin admin admin / مدواستایل
03 مهر 1399

دیگه وقتشه به استقبال پاییز بریم

چگونه یک تیپ پاییزی زیبا داشته باشیم؟

این روزها که هوا کم‌کم رو به سردی می‌رود، پوشیدن لباس مناسب فصل نکته مهمی برای خانم‌ها می‌تواند باشد. خاصیت هوای پاییزی این است که نه آن‌قدر سرد است که بشود کاپشن و بوت پوشید و نه مثل هوای شهریور است که پوشیدن لباسی نازک کافی باشد. در این مطلب چند تیپ مناسب پاییزه را برای خانم هایی که دوست دارند خوش تیپ باشند معرفی می کنیم.

بارانی‌ها مناسب‌ترین پوشش فصل پاییز هستند. در غروب‌های سرد پاییزی وقتی از سرکار برمی‌گردید و سوز دل‌انگیز پاییزی را روی پوستتان حس می‌کنید این نوع لباس بهترین انتخاب می‌تواند باشد. خوبی بارانی‌ها این است که بسته به نوع مدل، می‌توانند هم مجلسی و رسمی باشند و هم کاملاً روزمره و کاربردی. رنگ کلاسیک و زیبای بارانی زنانه طیف رنگی کرم است. اگر در پایتخت زندگی می‌کنید با توجه به هوای تهران بهتر است درصورتی‌که قصد خرید بارانی برای استفاده روزمره را دارید، به سراغ رنگ‌های تیره‌ای چون مشکی و سرمه‌ای بروید. طیف رنگی کرم خصوصاً اگر روشن باشد بیشتر مناسب مهمانی و روزهای خاص است چون معمولاً زودتر چرک خواهد شد. اگر بارانی خود را از خانواده کرم انتخاب کردید، دستتان برای ست کردن لباس‌هایتان بازتر است. این رنگ با تمام رنگ‌های مکمل و متضادی چون سرمه‌ای، سرخابی، قهوه‌ای، عنابی و ... به‌خوبی هماهنگ خواهد شد. همچنین بارانی کرم با شلوار جین که مناسب فصل پاییز هم هست، ست شیک دیگری است.

سوییت‌شرت، تیپ مناسب زندگی شهری

سوییت‌شرت‌ها انواع گوناگونی دارند اما مهم‌ترین ویژگی آن‌ها این است که یک تیپ اسپرت و غیررسمی محسوب می‌شوند. اگر اهل تیپ‌های اسپرت و کمتر دست‌وپاگیر زنانه هستید با پوشیدن سوییت‌شرت حس آزادی و رها بودن را بیشتر تجربه کنید. سوییت‌شرت‌های بلندتر کمی سخت پیدا می‌شوند اما انتخاب خاص و گرم‌تری هستند. خوبی سوییت‌شرت این است که آن را روی مانتو می‌پوشید و درصورتی‌که گرمتان شد به‌راحتی آن را از تنتان درمی‌آوردید. در عکس سوییت‌شرت چهارخانه زیبایی را می‌بینید که چند سالی است در ایران هم باب شده است. اسپرت و به معنای واقعی خاص و منحصربه‌فرد خصوصاً برای خانم‌های نوجوان است.

کت جین، در دسترس و همیشگی

کت‌های کوتاه جین همیشه مد هستند. این مدل لباس پاییزه را روی مانتو خود و با شلوارتان به‌آسانی می‌توانید ست کنید. سطح قیمت این کت‌ها متغیر اما در کل لباس ارزانی محسوب می‌شوند. این مدل تیپ برای خانم‌های اسپرت‌دوست انتخاب خوب و ارزانی می‌تواند باشد. انتخابی که اگر آن را خریدید و از پوشیدنش خسته شدید چند سال بعد هم می‌توانید با خیال راحت آن را از کمد درآورده و باز بپوشید.

 

 

برای ارسال نظر باید عضو شوید